|
|
Danes se podjetja povezujejo v verige kupcev in dobaviteljev, v katerih morajo vedno znova izkazovati svojo sposobnost ustvarjanja kakovostnih proizvodov in izvedbe kakovostnih storitev. Kakovost morajo izkazovati na primerljiv način, ki v očeh kupcev ali dobaviteljev vzbuja zaupanje. Vse več je tudi javnih razpisov, ki kot pogoj za sodelovanje navajajo ureditev poslovanja prijaviteljev po standardu ISO 9001. Našteta dejstva so samo zunanji odraz potreb po vpeljavi standardov v podjetje. Dejstvo namreč je, da vsako podjetje potrebuje smernice, pravila in vpeljan sistem, ki omogočajo zgodnje zaznavanje potreb po spremembah in njihovo načrtno vpeljavo v poslovanje.
Cilji
- ureditev poslovanja;
- povečanje zaupanja kupcev v kakovost proizvodov in/ali storitev organizacije.
Opis rešitev
Uvedba sistema vodenja kakovosti po standardu ISO 9001 je eno izmed najbolj pogosto uporabljenih managerskih orodij. Na prvo mesto postavlja zadovoljstvo kupca, s čimer se močno približa osnovnim zakonitostim trženja v informacijski dobi. V podjetja vpeljuje sistem nenehnega izboljševanja in povečevanja uspešnosti poslovanja. Njegove prednosti spoznavajo številna slovenska in tuja podjetja, ki so že pridobila ta certifikat.
Pomembna prednost uvedbe sistema vodenja kakovosti po standardu ISO 9001 je tudi ta, da se s pravilno uvedbo v podjetju vzpostavi notranji red, ki pripomore k njegovi večji učinkovitosti in uspešnosti.
Pridobili boste
- urejeno in pregledno poslovanje v podjetju;
- vzpostavljen red in pravila obnašanja;
- opredeljene pristojnosti in odgovornosti;
- dobro osnovo za sistematizacijo in opis delovnih mest;
- izboljšanje notranjih komunikacij;
- dvig zavesti zaposlenih o kakovosti;
- doseganje skladnosti z zahtevami in pričakovanji odjemalcev in izboljševanje kakovosti;
- možnost za lažji vstop na globalno tržišče.
Metodologija dela
- svetovalno delo: na podlagi analize trenutnega stanja v vaši organizaciji, vam svetujemo pri vzpostavitvi sistema dokumentacije, prepoznavanju in opisovanju procesov ter uvedbi zahtev standarda v vašo organizacijo. Izvedemo notranjo presojo, vodstveni pregled in če se odločite za pridobitev certifikata, smo vam v pomoč tudi pri sodelovanju z izbrano certifikacijsko hišo;
- trening: zaposlenim, ki bodo izvajali notranjo presojo ali funkcijo predstavnika vodstva oziroma skrbnika sistema vodenja kakovosti, na podlagi simulacij notranje presoje omogočimo pridobitev kompetenc za uspešno izvajanje njihovih funkcij;
- delavnica: z zaposlenimi izvedemo delavnice o pomenu kakovosti in vzpostavitve sistema vodenja kakovosti za vaše podjetje, pa tudi opredelimo glavne značilnosti procesov ter politiko kakovosti. Na ta način jih aktivno vključimo v projekt in povečamo verjetnost njegove uspešnosti.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
Nuša Ambrožič, svetovalka za področje kakovosti poslovanja
Univerzitetna diplomirana ekonomistka je že med študijem v podjetju Riko KOR d.o.o. prevzela dela poslovnega sekretarja, kasneje pa je postala predstavnica vodstva za kakovost. Leta 2006 se je pridružila ekipi svetovalcev v podjetju Amitas d.o.o., kjer je zaposlena kot svetovalka na področju kakovosti. Leta 2006 je pridobila certifikat za managerja sistemov kakovosti, od leta 2007 pa je pri Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje registrirana kot presojevalka sistema vodenja kakovosti po ISO 9001. Od maja 2009 sodeluje s podjetjem Amitas kot zunanja sodelavka.
|
|