V razmerah sodobnega načina poslovanja, ki nas slili v vedno hitrejše odločanje v vse kompleksnejših situacijah, sta komunikacija med različnimi nivoji v podjetju ter dobra informacijska podpora ena od ključnih dejavnikov uspeha.
Da bi bilo podjetje uspešno, mora vodstvo jasno opredeliti cilje in zagotoviti njihovo uresničitev. V tem procesu je izredno pomembno stukturirano komuniciranje v pisni obliki, in sicer iz preprostega razloga - ker število dogodkov presega zmogljivost našega spomina. V ta namen smo v Amitasu smo razvili rešitev v obliki portala, ki združuje pogled oziroma način komunikacije podjetja z osebnim pogledom oziroma načinom komuniciranja posameznika v podjetju.
Prijavite se za brezplačno predstavitev v vašem podjetju.
Cilji
- vzpostaviti nadzor nad svojimi aktivnostmi in porabo časa;
- zmanjšati izgubo časa;
- povečati pretok informacij v podjetju;
- olajšati zaposlenim dostop do informacij ob vsakem času od koderkoli;
- skrajšati čas dostopa do željenih informacij;
- zagotoviti sledljivost informacij ter komuniciranja v podjetju;
- zmanjšati število »ad-hoc« klicev;
- zagotoviti osredotočenost na nujno in pomembno;
- dajati vtis odgovorne in organizirane osebe;
- pridobiti občutek, da se stvari premikajo v pravi smeri in da jih imamo pod kontrolo;
- doživeti manj stresa in več sproščenosti tudi ob hitrem delovnem tempu.
Opis rešitev
Portal predstavlja orodje za izboljšanje slabe komunikacije med različnimi nivoji podjetja, saj združuje poglede vodstva s pogledi zaposlenih ter omogoča lažje timsko delo.
Gradniki oziroma funkcinalnosti, ki jih portal nudi so:
- spletno mesto za objavo strateške usmeritve poslovanja;
- spletno mesto za strukturirano vodenje sestankov (kolegijev);
- spletno mesto-seznam za določanje osebnih poslovnih ciljev;
- spletno mesto-seznam za spremljanje izvedbe dela;
- spletno mesto-seznam za poročanje o poslovnih rezultatih po strukturi organizacije;
- spletno mesto anket za merjenje zadovoljstva kupcev ter ter merjenje zadovoljstva zaposlenih;
- povezava portala z MS Outlookom za učinkovito obvladovanje časa.
Pridobili boste
- izboljšanje komunikacije v podjetju;
- uskladitev komunikacijskih kanalov na relaciji vodstvo - zaposleni;
- poznavanje metodologije za učinkovito organiziranje lastnega dela;
- revizijsko sled za vso dokumentacijo, ki se pojavi v procesu komuniciranja.
Metodologija dela
- analiza procesov pri uvedbi spletnih komunikacijskih orodij v vašem podjetju;
- vpeljava portala v okolju Windows SharePoint;
- izobraževanje uporabnikov;
- tehnična in uporabniška podpora.