|
 |
Vse družbe, ki se zavedajo pomena vodenja kakovosti celotnega poslovanja, naletijo pri izvajanju sprejetih zahtev sistema na naslednje težave: obilo dokumentacije, ki jo je težko obvladovati, nenadzorovano sprejemanje odločitev in izvajanje popravnih ukrepov ter neenotno vodenje procesov.
Naštetih pa je le nekaj izzivov, s katerimi se srečujejo zaposleni v družbah, kjer že imajo uveden sistem vodenja kakovosti, pri čemer pa ni nujno, da je sistem tudi certificiran. Če temu dodamo še dejstvo, da so odgovorni za kakovost zasuti z vsakodnevnimi operativnimi deli in da se večinoma vzpostavljeni sistemi vodenja kakovosti danes, na začetku informacijske dobe, vzdržujejo ˝ročno˝, lahko definiramo rešitev:
poenostaviti, poenotiti in informacijsko podpreti vzpostavljen sistem vodenja kakovosti (v družbah, kjer je sistem vodenja kakovosti že vzpostavljen)
ali
začeti z uvajanjem sistema vodenja kakovosti, ki bo temeljil na poceni in učinkoviti informacijski podpori (v družbah, ki sistema še nimajo vzpostavljenega).
Cilji
- zagotoviti informacijsko podprto vodenje vzpostavljenega sistema vodenja kakovosti v srednjih, majhnih in mikro podjetjih;
- znižati stroške za uvedbo in vzpostavitev aplikacije, ki je potrebna za informacijsko podprto vodenje sistema kakovosti v podjetju;
- prihraniti čas vodilnih delavcev;
- vzpostaviti enostavno obvladovanje dokumentacije;
- zagotoviti sledljivost dokumentov (to sodi pod obvladovanje dokumentacije);
- poenotiti sprejemanje odločitev v družbi.
Opis rešitev
Obvladovanje dokumentacije:
- dokumenti se izdajajo in potrjujejo popolnoma avtomatizirano;
- zaposlenim so vedno na voljo veljavne izdaje dokumentov;
- dokumenti so strukturirani glede na potrebe družbe (po vrstah dokumentov, po področjih);
- razvidna je zgodovina spreminjanja dokumentov;
- zelo enostaven in cenovno ugoden dokumentni sistem.
Ukrepi in odločitve:
- njihovo izvajanje je nadzorovano in obvladovano;
- centralizirano arhiviranje zapisov o izvedenih ukrepih in pregledu njihove učinkovitosti.
Notranje in zunanje presoje ter vodstveni pregled (če družba vzdržuje sistem vodenja kakovosti po ISO 9001):
- imajo poseben delovni prostor, v katerem se spremljajo neskladnosti, ugotovitve, odločitve… in so s tem v celoti obvladovane.
Procesi v podjetju:
- so predstavljeni na enem mestu, glede na potrebe in želje družbe je možna njihova medsebojna predstavitev in spremljanje kazalnikov uspešnosti procesov (MS Business Scorecard Manager).
Več informacij o spletnem portalu za podporo procesom in kakovosti poslovanja si lahko ogledate tukaj (.pdf format).
Oglejte si tudi video predstavitev spletnega portala ali pa se prijavite za predstavitev portala v vašem podjetju.
Pridobili boste
- preglednost in sledljivost procesov;
- enostavno dostopanje preko spleta in izmenljivost potrebnih informacij med vodji, zaposlenimi in tistimi, ki so zadolženi za spremljanje kakovosti;
- možnost najema aplikacije, s katerim se izognete tveganju, ki ga prinaša nakup v primeru, da vam rešitev ne ustreza;
- takojšen začetek uporabe aplikacije. Ni namestitve na vašem strežniku (v primeru najema);
- možnost prilagoditve aplikacije po meri vaše organizacije z minimalnim vložkom;
- združljivost aplikacije z Microsoftovimi orodji, kot sta MS SharePoint ter MS Office, ki ne zahteva dodatnega izobraževanja uporabnikov.
Metodologija dela
- analiza procesov pri uvedbi sistema za spremljanje kakovosti poslovanja v vašem podjetju;
- korigiranje in dopolnitev potrebnih procesov za spremljanje kakovosti poslovanja;
- vpeljava aplikacije v okolju Windows SharePoint;
- izobraževanje uporabnikov;
- tehnična in uporabniška podpora.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
 |
 |