|
 |
Pravilnik o sistemizaciji in organizaciji delovnih mest in tudi njegovo vsebino predpisuje že zakon o delovnih razmerjih. Ne glede na to, da moramo zadostiti zakonu, je to osnovni dokument za organizacijo, spremljanje in korigiranje delovnih procesov v podjetju. Jasni opisi delovnih mest so osnova za učinkovito upravljanje s človeškimi viri.
Cilji
- jasna razmejitev odgovornosti, pooblastil, funkcij in nalog, ki bodo pripeljale do uresničitve ciljev vašega podjetja.
Opis rešitev
Glede na analizo obstoječega delovanja in dolgoročnih ciljev vašega podjetja, izdelamo pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest ter opise delovnih mest. Ti bodo pomagali pri zaposlovanju, spremljanju izvedbe dela, razvoju in nagrajevanju.
Pridobili boste
- pravilnik o sistemizaciji in organizaciji delovnih mest;
- organizacijsko strukturo v podjetju, ki je prilagojena trženju v informacijski dobi;
- jasno opredeljene osnovne delovne procese, ki zagotavljajo uspešnost poslovanja;
- jasne opise delovnih mest z razmejenimi odgovornostmi, pooblastili, zadolžitvami in nalogami kot osnovo za uspešno upravljanje s človeškimi viri.
Metodologija dela
- analiza obstoječe organizacijske strukture v vašem podjetju ter njene ustreznosti za zagotavljanje uresničitve kratkoročnih in dolgoročnih ciljev podjetja;
- analiza obstoječih delovnih mest;
- prilagoditev organizacije delovnih mest sodobnim tržnim zahtevam in ciljem podjetja;
- tesno sodelovanje strokovnjaka za upravljanje s človeškimi viri in vodilnega tima v podjetju.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
COMLAND, razvoj informacijskih rešitev, d.o.o.
EUROCOM, računalniški inženiring, d.o.o.
REPRO - MS 03, družba za trgovanje s programsko opremo, d.o.o.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas d.o.o. Po poklicu je ekonomistka, dela kot svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter kot samostojna podjetnica za poslovno in podjetniško svetovanje.
jasmina.ridzi@amitas.si
 |
 |