Razvoj interneta v Sloveniji se je časovno ujel s svetovnimi trendi. Relativno dobra opremljenost naših podjetij s strojno opremo, dobra telekomunikacijska infrastruktura in sprejemljive cene dostopa do interneta so zagotovili hitro rast števila uporabnikov, tako v poslovnem kot zasebnem sektorju. Danes ima v Slovenji dostop do interneta 96 % poslovnih subjektov, kar nas uvršča v sam vrh evropske lestvice. Vendar obstaja tudi druga stran zgodbe. Kljub velikemu številu priključkov, je uporaba interneta v poslovne namene v Sloveniji še vedno pod evropskim povprečjem (RIS 2007, www.ris.org).
Na osnovi tega spoznanja lahko trdimo, da je slovensko gospodarstvo že zakorakalo v informacijsko dobo. Vendar to dejstvo lahko obravnavamo kot priložnost in istočasno kot nevarnost. Prednost je jasna, veliko število na internet priključenih poslovnih subjektov nam odpira veliko novih poslovnih priložnosti. Vprašanje pa je, ali imamo dovolj poslovnega znanja za izkoriščanje novonastalih priložnosti?
Cilji
- cilj delavnice je identificirati razvojne priložnosti in ponuditi idejo za nadaljnji razvoj vašega podjetja.
Opis rešitev
Tekom delavnice obdelamo sledeče teme: Kje smo na časovnici evolucije trženja?; Kako uporabljamo internet v poslovne namene in kje je Slovenija v primerjavi z EU?; Predstavitev analize SIBIS; Kaj je to spletna storitev?; Ali obstajajo primeri uspešnega trženja spletnih storitev v Sloveniji?; Kako se prilagoditi spremembam v načinu trženja, ki se dogajajo že danes?.
Pridobili boste
- razumevanje tržnih trendov;
- razumevanje, kako izkoristiti internet v poslovne namene;
- razumevanje, kako kreirati spletne storitve;
- kompetence za organizacijo trženja spletnih storitev.
Metodologija dela
- enodnevna delavnica - namenjena vodstvenim delavcem, vodjem marketinga in prodaje. Gre za interaktivno predstavitev, vodeno delo na praktičnih vajah, igre vlog ter individualni komentar predavatelja.