|
|
Da bi učinkovito vodili svoje zaposlene, negovali poslanstvo in vrednote ter zagotovili uresničitev vizije podjetja, mora vodstvo delovati kot trdna skupina z visoko stopnjo motivacije. Zato so pomembni dobri medsebojni odnosi med člani skupine vodstva in ustvarjanje močnega skupinskega duha, ki bo zagotovil uresničitev prej naštetih izzivov.
Cilji
- spoznati lastne psihične preference in preference svojih sodelavcev;
- razviti in negovati dobre medsebojne delovne odnose s sodelavci, ki temeljijo na medosebnem spoštovanju;
- zagotoviti motivirajočo klimo v podjetju, kjer lahko vsak posameznik čim bolje razvije in uresničuje svoje potenciale.
Opis rešitev
Dvodnevna delavnica, namenjena timom.
Danes poznamo veliko različnih pristopov k ustvarjanju skupinskega duha. V podjetju Amitas pa zagovarjamo idejo o spoznavanju samega sebe in svojih najbližjih sodelavcev. Ideja je preprosta in sloni na spoznavanju lastnih psihičnih preferenc in preferenc svojih sodelavcev. Preference ugotavljamo s pomočjo testa psihičnih preferenc, ki ga je potrebno opraviti pred začetkom delavnice. Test psihičnih preferenc temelji na teoriji o osebnostnih tipih C. G. Junga. Njeno bistvo je, da je vedenje ljudi odvisno od preferiranega načina uporabe lastnih mentalnih zmogljivosti. Skratka, ljudje se bolj pogosto vedemo na način, ki ga imamo radi. To vedenje imenujemo psihična preferenca.
Na primer - imamo raje pepermint bombon kot sadni žele bombon, raje beremo kot gledamo filme. To ne pomeni, da včasih ne bomo zaužili žele bombona ali si ogledali filma, vendar bomo v povprečju večkrat izbrali pepermint in knjigo. Pomembno je, da razumemo, da ni dobrih in slabih preferenc. Branje ni nujno boljše od gledanja filma. Večina ljudi ima sposobnost delati oboje, vprašanje je, kaj imamo rajši. Ta odgovor nam bo ponudil rezultat testa.
V poslovnem svetu nam poznavanje lastnih psihičnih preferenc in preferenc sodelavcev pomaga na različnih področjih poslovanja. Ljudje, ki delajo in se razvijajo v skladu s svojimi psihičnimi preferencami, so zelo motivirani, dosegajo nadpovprečne rezultate ter se hitro učijo in napredujejo. Značilnosti skupin, v katerih odnosi in delo temeljijo na razumevanju in spoštovanju različnosti posameznikov oziroma njihovih psihičnih preferenc, so harmonija, zadovoljstvo zaposlenih in visoka produktivnost.
Pridobili boste
- standardno poročilo o vedenjskem vzorcu osebnostnega tipa po teoriji C. G. Junga;
- zavedanje o lastnih psihičnih preferencah in preferencah svojih najbližjih sodelavcev;
- osnovna znanja o pomenu psihičnih preferenčnih parov;
- poznavanje vedenjskih vzorcev, značilnih za določeno psihično preferenco;
- kompetence uspešne komunikacije z različnimi osebnostnimi tipi;
- kompetence reševanja konfliktov z različnimi osebnostnimi tipi;
- poznavanje načinov uporabe pridobljenih znanj v vsakdanji praksi skozi sodelovanja s kolegi in vodenje zaposlenih;
- individualen akcijski načrt za spremembo odnosa in komunikacije v skladu z novimi spoznanji.
Metodologija dela
- interaktivna predstavitev;
- delo v parih in skupinah;
- igre vlog;
- povratne informacije vodje delavnice in soudeležencev.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
COMLAND, razvoj informacijskih rešitev, d.o.o.
HIPERGO, spletna agencija, d.o.o.
REPRO - MS 03, družba za trgovanje s programsko opremo, d.o.o.
SISTEMI SHIFT, družba za informacijske tehnologije, d.o.o.
TRIGLIF, informacijske tehnologije, d.o.o.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
|
|