|
|
Učinkovito upravljanje z izvedbo dela je temelj konkurenčne prednosti podjetja. Vse večja odgovornost za to je na vodjih. Večina podjetij in vodij se zaveda pomembnosti le tega, a mnogim manjka ustreznih kompetenc, saj so ti procesi v podjetniški praksi relativno novi.
Cilji
- zagotoviti doseganje ciljev posameznikov, oddelkov in celotnega podjetja. Med cilji zaposlenih in cilji podjetja je nujna povezava, le tako lahko vsak posameznik polno prispeva k njihovi uresničitvi.
Opis rešitev
Na trodnevni delavnici boste vodje spoznali, trenirali in osvojili: proces upravljanja z izvedbo dela; dejavnike uspeha izvedbe dela zaposlenih; proces izdelave osebnih poslovnih načrtov in ciljno vodenje; situacijsko vodenje; vodenje letnih in rednih razgovorov o izvedbi dela.
Pridobili boste
- kompetence in orodja za postavljanje ciljev zaposlenim;
- kompetence in orodja za spremljanje izvedbe dela zaposlenih;
- kompetence za ocenjevanje uspešnosti izvedbe zaposlenih;
- povezavo med cilji in strateško usmeritvijo vašega podjetja ter cilji zaposlenih;
- zavedanje zaposlenih o njihovi vlogi v podjetju in pričakovanjih, ki naj jih izpolnijo;
- motiviranost zaposlenih zaradi individualno postavljenih ciljev, glede na sposobnosti, interese in kompetence posameznika.
Metodologija dela
- konceptualni pristop: konceptualni modeli, razlage in debate podajo osnovne koncepte upravljanja s človeškimi viri;
- izkustveni pristop: simulacije vedenja, študije primerov, izmenjava mnenj vodij in praksa v delovnem okolju udeležencev utrdijo konceptualno vsebino;
- vodenjska praksa: igranje vlog razvije veščine vodenja in komunikacije;
- povratne informacije: videnja predavateljev in kolegov bodo izpostavila razvite kompetence udeležencev in osvetlila področja za izboljšave.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas d.o.o. Po poklicu je ekonomistka, dela kot svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter kot samostojna podjetnica za poslovno in podjetniško svetovanje.
jasmina.ridzi@amitas.si
|
|