Velikokrat slišimo in govorimo o kakovosti. Kaj pa dejansko je kakovost in zakaj govorimo o njej? Kako vemo, da so naše storitve kakovostne? Proizvajamo kakovostne izdelke? Ali je kakovost omejena samo na službe kontrole proizvodov? Kako je s kakovostjo v storitvenih podjetjih?
Cilji
- zavedati se pomena kakovosti proizvodov/storitev;
- spoznati orodja za izboljševanje uspešnosti in učinkovitosti.
Opis rešitev
Odgovore na vprašanja, ki so v vas vzpodbudila zanimanje za nadaljnje branje, bomo predstavili v obliki seminarja in delavnice. Spoznali boste, kako se je kakovost razvijala skozi čas, kaj je kakovost danes in zakaj se kakovost razširja preko meja kontrolnih služb. Predstavili bomo osnove standarda ISO 9001 in modela Poslovne odličnosti - orodij, s katerima lahko povečujemo učinkovitost in uspešnost poslovanja.
Pridobili boste
- razumevanje, zakaj je kakovost pomembna za vaše podjetje;
- vedenje o zahtevah standardov vodenja kakovosti;
- poznavanje dobrih praks uspešnih podjetij.
Metodologija dela
-
predavanje: poučimo vas o osnovah kakovosti in njenem razvoju, o pomembnosti kakovosti danes pa vas prepričajo tudi vabljeni in uveljavljeni predavatelji.