|
 |
V poslovnem svetu se srečujemo s kompleksnimi problemi, ki povečujejo potrebo po uporabi orodij in tehnik za njihovo reševanje. Z njihovo pomočjo odkrijemo dejanske vzroke problemov, prepoznamo medsebojne vplive dejavnikov in prikažemo obstoječe stanje. Preverjene metode in tehnike omogočajo sprejemanje pravih odločitev, znižujejo stroške ter pomagajo k večji učinkovitosti procesa in/ali celotnega poslovanja.
Pomebno je, da zaposleni, ki so v podjetjih povezani z nadzorom kakovosti in izboljševanjem procesov, poznajo metode in tehnike reševanja problemov, njihove značilnosti in omejitve. Ter so z njihovo uporabo sposobni reševati različne težave, na katere naletijo pri svojem delu.
Cilji
- spoznati metode za izboljševanje procesov v svojem podjetju;
- vpeljati metode za izboljševanje procesov v svoje poslovanje.
Opis rešitev
Razvitih je mnogo metod za reševanje problemov, ki jih lahko uspešno uporabimo tudi za izboljševanje procesov in reševanje izzivov v vsakdanjem poslovanju podjetja. Metode so preizkušene, uporabljajo jih najuspešnejše globalne družbe.
Na delavnici boste spoznali najpogosteje uporabljene nestatistične metode reševanja problemov, prikazali bomo tudi primer njihove uporabe. Pridobljeno znanje boste lahko uporabili na delavnicah in kasneje v svojem delovnem okolju.
Prednosti in koristi
- poznavanje metod in tehnik reševanja problemov;
- pridobljeno znanje lahko takoj uporabite pri svojem delu;
- seminar lahko izvedemo za zaključene skupine.
Metodologija dela
- predavanje: podajanje snovi - za boljše razumevanje vam jo predstavimo s študijami primerov;
- delavnica: snov, pridobljeno med predavanjem, utrdimo na delavnicah, na katerih s praktičnimi primeri iz lastnih organizacij in študij primerov sami poiščete najboljše rešitve.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
Nuša Ambrožič, svetovalka za področje kakovosti poslovanja
Univerzitetna diplomirana ekonomistka je že med študijem v podjetju Riko KOR d.o.o. prevzela dela poslovnega sekretarja, kasneje pa je postala predstavnica vodstva za kakovost. Leta 2006 se je pridružila ekipi svetovalcev v podjetju Amitas d.o.o., kjer je zaposlena kot svetovalka na področju kakovosti. Leta 2006 je pridobila certifikat za managerja sistemov kakovosti, od leta 2007 pa je pri Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje registrirana kot presojevalka sistema vodenja kakovosti po ISO 9001. Od maja 2009 sodeluje s podjetjem Amitas kot zunanja sodelavka.
 |
 |