|
 |
Zaključek projekta uvedbe sistema vodenja kakovosti in pridobitev certifikata hkrati predstavljata začetek poti stalnega izboljševanja. Po pridobitvi certifikata kakovosti, se podjetja srečujejo z izzivom nenehnega prilagajanja celotnega sistema vodenja kakovosti spremembam v organizaciji in na tržišču, ki se kažejo v neažurnih poslovnikih kakovosti in drugi dokumentaciji sistema. Še večkrat pa so podjetja, ki so pri vpeljavi sodelovala z zunanjimi svetovalci, primorana sama vzdrževati sistem tudi potem, ko svetovalci svoje delo v podjetju zaključijo. Se vam je že zgodilo, da ste teden dni pred presojo mrzlično tekali naokoli in urejali dokumentacijo, na hitro pridobili nekaj dokazil o odpravi neskladij in upoštevanju priporočil?
Cilji
- sistem vodenja kakovosti uspešno in učinkovito vzdrževati ter nenehno izboljševati.
Opis rešitev
Vzdrževanje sistema vodenja kakovosti zahteva sistemski pristop in dobro poznavanje celotnega sistema. Skrbniku sistema ali predstavniku vodstva je ta naloga dodeljena in jo opravlja ob svojih rednih delovnih nalogah, zato vse skupaj težko usklajuje. Zunanji izvajalci, ki vam nudijo pomoč pri vzdrževanju sistema vodenja kakovosti, vam poleg urejanja in prilagajanja dokumentacije svetujejo in nudijo pomoč pri odpravi neskladnosti, upoštevanju priporočil in uresničevanju drugih izzivov, ki jih prinaša vpeljan sistem vodenja kakovosti.
Pridobili boste
- podporo pri izvajanju notranjih presoj;
- podporo pri obvladovanju dokumentacije;
- svetovanje in pomoč pri kontaktiranju s certifikacijsko hišo;
- podporo pri vpeljavi sprememb;
- neodvisen in objektiven pogled na sistem;
- podporo pri prehodu na elektronsko obvladovanje sistema vodenja kakovosti.
Metodologija dela
- svetovalno delo: svetujemo vam, kako vzpostavljen sistem vodenja kakovosti (poslovanja) prilagajati nenehnim spremembam, ugotovitvam presoj ter zahtevam standardov. Z vami izdelamo načrte uvajanja srememb, pri katerih vam nudimo strokovno pomoč in podporo.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
Nuša Ambrožič, svetovalka za področje kakovosti poslovanja
Univerzitetna diplomirana ekonomistka je že med študijem v podjetju Riko KOR d.o.o. prevzela dela poslovnega sekretarja, kasneje pa je postala predstavnica vodstva za kakovost. Leta 2006 se je pridružila ekipi svetovalcev v podjetju Amitas d.o.o., kjer je zaposlena kot svetovalka na področju kakovosti. Leta 2006 je pridobila certifikat za managerja sistemov kakovosti, od leta 2007 pa je pri Slovenskem inštitutu za kakovost in meroslovje registrirana kot presojevalka sistema vodenja kakovosti po ISO 9001. Od maja 2009 sodeluje s podjetjem Amitas kot zunanja sodelavka.
 |
 |