|
 |
Vsak vodja si želi in potrebuje motivirane in lojalne ljudi. Kaj lahko sam stori za to? V kolikšni meri in na kakšen način lahko vzpodbuja motiviranost? Kaj motivacija sploh je in kakšna je razlika med motivacijo in stimulacijo?
Cilji
- vodje boste obvladovali načine in tehnike vzpodbujanja motivacije in stimulacije za uspešno izvedbo dela zaposlenih.
Opis rešitev
Delavnica (8 urna) za vodje, na kateri boste udeleženci spoznali, trenirali in osvojili: kaj je motivacija; kaj ljudi motivira; moč demotivacije; kako lahko vodja vzpodbuja motivacijo zaposlenih; metode za ustvarjanje motivirajočega delovnega okolja; kako izbrati najustreznejši način za prepoznavanje in nagrajevanje dela posameznika.
Pridobili boste
- poznavanje najbolj razširjenih motivatorjev in demotivatorjev;
- spoznanje, kaj motivira vaše ljudi;
- orodja, tehnike in ideje kako vzpodbujati motivacijo pri ljudeh, ki jih vodite;
- izboljšano sposobnost ustvarjanja delovnega okolja, v katerem se ljudje počutijo cenjeni in motivirani za delo;
- užitek dela v razširjeni pozitivni energiji, ki izvira iz motiviranega tima;
- uspešen, motiviran in lojalen tim.
Metodologija dela
- konceptualni pristop: konceptualni modeli, razlage in debate podajo osnovne koncepte;
- izkustveni pristop: simulacije vedenja, študije primerov, izmenjava mnenj vodij in praksa v delovnem okolju udeležencev utrdijo konceptualno vsebino;
- vodenjska praksa: igranje vlog razvije veščine vzpodbujanja motivacije;
- povratne informacije: videnja predavateljev in kolegov bodo izpostavila razvite kompetence udeležencev in osvetlila področja za izboljšave.
dr. Aleksander Zadel, predavatelj na Fakulteti za management na Primorski univerzi
Dr. Aleksander Zadel je doktor psihologije in je z junijem 2008 odprl Corpus Anima Ratio, inštitut za osebni razvoj. Pred tem je bil zaposlen v podjetju Actual I.T. d.o.o. kot direktor za kadre, kakovost in splošne zadeve. Predava tudi na Fakulteti za management na Primorski univerzi, na področju vodenja, motivacije in čustvene inteligence. Ukvarja se s problemi vodenja, motivacije, kadrovske politike in razvoja osebnih in menedžerskih potencialov zaposlenih.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas d.o.o. Po poklicu je ekonomistka, dela kot svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter kot samostojna podjetnica za poslovno in podjetniško svetovanje.
jasmina.ridzi@amitas.si
 |
 |