|
 |
Učinkovit razvoj zaposlenih mora biti usklajen s cilji in strategijo podjetja ter usmerjen v razvoj kompetenc, ki so najpomembnejše za uspešno izvedbo dela na posameznem delovnem mestu. Ena pomembnejših nalog vodje je razvijati svoje ljudi s ciljem njihove čim večje samostojnosti in kompetentnosti. Tako se lahko vodja vse manj ukvarja z operativnimi nalogami ter se več posveča vodenjskim in strateškim nalogam.
Cilji
Razvoj zaposlenih poteka načrtovano in strukturirano ter v skladu z uresničevanjem ciljev podjetja. Delimo ga na:
- osebni razvoj zaposlenih, ki je vezan na pridobitev ustreznih kompetenc za delovno mesto, na katerem je zaposleni;
- karierni razvoj, ki je povezan s pridobitvijo kompetenc, glede na karierni razvojni načrt za zaposlenega.
Opis rešitev
Delavnica (8 urna) za vodje, na kateri boste udeleženci spoznali in osvojili: kdo vse nosi odgovornost za razvoj zaposlenih; učinkovit osebni razvoj zaposlenih in kako ga usmerjati; karierni razvoj in načrtovanje nasledništev; kako voditi karierne razgovore z zaposlenimi; metode prenosa znanj in veščin v podjetju, kot so sledenje, coaching in mentorstvo.
Pridobili boste
- izboljšano usmeritev izobraževanj, usposabljanj in treningov, glede na dejanske potrebe podjetja;
- učinkovitejšo uporabo sredstev in časa za razvoj kompetenc zaposlenih, ki so potrebne za dosego poslovnih ciljev;
- kompetence za izbor in organizacijo razvojnih aktivnosti, ki povečujejo uspešnost izvedbe dela posameznika;
- kompetence za organizacijo internega prenosa znanj in izkušenj v podjetju;
- povečano sposobnost podjetja, da nudi razvoj in neguje lojalnost talentiranih posameznikov.
Metodologija dela
- konceptualni pristop: konceptualni modeli, razlage in debate podajo osnovne koncepte procesov razvoja zaposlenih;
- izkustveni pristop: simulacije vedenja, študije primerov, izmenjava mnenj vodij in praksa v delovnem okolju udeležencev , ki utrdijo konceptualno vsebino;
- vodenjska praksa: igranje vlog razvije veščine vodenja in komunikacije;
- povratne informacije: videnja predavateljev in kolegov bodo izpostavila razvite kompetence udeležencev in osvetlila področja za izboljšave.
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas d.o.o. Po poklicu je ekonomistka, dela kot svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter kot samostojna podjetnica za poslovno in podjetniško svetovanje.
jasmina.ridzi@amitas.si
 |
 |