|
 |
Podjetjem, ki uživajo dolgotrajen uspeh, je skupno to, da razumejo, česa se ne da spremeniti in kaj mora biti odprto za spremembe. Temeljne vrednote in poslanstvo pri njih ostajajo nespremenjeni, čeprav se poslovne strategije in prakse nenehno prilagajajo spremembam v okolju. Pred vodstvo podjetja se postavlja zahteven izziv ohranjanja temeljnih vrednot in poslanstva na eni ter hitrega prilagajanja spremembam na drugi strani. Temeljna ideologija, ki je sestavljena iz vrednot in poslanstva, opredeli, čemu sploh obstajamo. Vizija prihodnosti je to, k čemur stremimo, da želimo postati, doseči. Podjetje potrebuje vizijo, saj mu ta kaže točko, do katere želi priti. Na ta način lahko usmeri vse svoje vire k tej točki. Če usmeritvene točke ni, se viri razpršujejo in neučinkovito izrabljajo v vseh smereh. Vizija je tudi univerzalni motivator za vse zaposlene.
Cilji
- opredelitev temeljne ideologije podjetja, kar pomeni opredelitev vrednot in poslanstva;
- opredelitev vizije prihodnosti, kar pomeni opredelitev dolgoročnih ambicioznih ciljev ter živopisnega opisa prihodnosti.
Opis rešitev
Skozi delavnico z vodilnim timom v podjetju in s pomočjo strokovnjaka boste pogledali razvojni cikel svojega podjetja, opredelili temeljno ideologijo, ki bo delovala skozi čas in spremembe kot lepilo v družbi. Proces ugotavljanja temeljne ideologije poteka skozi vpogled navznoter. Ne moremo je izdelati, temveč jo moramo odkriti. Ne moremo je spoznati v okolju, na trgu, pri strankah, temveč v nas. Ne moremo je ponarediti, saj v tem primeru ne bo delovala, pravzaprav bo imela celo negativen učinek. Postopek odkrivanja ni toliko intelektualen, saj se ne sprašujemo, katere temeljne vrednote naj bi imeli, temveč analiziramo, katere temeljne vrednote živimo. Temeljna ideologija mora biti razumljiva in navdihujoča za zaposlene. Ko odkrijemo temeljno ideologijo, spoznamo, kaj v podjetju se ne sme spreminjati. Nato se podamo v prihodnost, v opredelitev dolgoročnih ambicioznih ciljev oziroma tega, kar želimo doseči. Izdelamo tudi opis prihodnosti, ki podaja živopisno sliko, kako bo izgledala, ko bomo te dolgoročne cilje dosegli. Opis naj bo tak, da nas bo navdihoval in motiviral k aktivnostim za dosego te prihodnosti.
Pridobili boste
Jasno opredelitev:
- kje se vaše podjetje nahaja v razvojnem ciklu;
- vrednot;
- poslanstva;
- vizije prihodnosti.
Metodologija dela
- enodnevna delavnica (pod vodstvom strokovnjaka za usmeritev poslovanja) z vodilnim timom v podjetju;
- konceptualni pristop: modeli, razlage in debate podajo osnovne koncepte usmeritve poslovanja;
- izkustveni pristop: študije primerov, izmenjava mnenj, viharjenje možganov;
- poudarjeno interaktivni način dela.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
COMLAND, razvoj informacijskih rešitev, d.o.o.
EUROCOM, računalniški inženiring, d.o.o.
FIDIMED, podjetje za proizvodnjo in trženje, d.o.o.
LPKF, laser & elektronika, d.o.o.
MADAL BAL, trgovina, storitve, proizvodnja, d.o.o.
MICROSOFT, družba za računalniške programe in opremo, d.o.o.
MOBITEL, telekomunikacijske storitve, d.d.
NPS, podjetje za svetovanje, d.o.o.
REPRO - MS 03, družba za trgovanje s programsko opremo, d.o.o.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
 |
 |