|
|
Način komunikacije igra pomembno vlogo pri upravljanju in vodenju človeških virov. Dobra komunikacija gradi in utrjuje medsebojne odnose ter navdihuje ljudi k uspešni izvedbi dela. Pomemben del komunikacije je dajanje povratne informacije, saj ima njeno pomanjkanje močne nezaželjene posledice na izvedbo dela zaposlenih.
Cilji
- vodje pridobite kompetence za uspešno komunikacijo z zaposlenimi, rezultat česar je pozitivna delovna klima in uspešnost izvedbe dela zaposlenih.
Opis rešitev
Dvodnevna delavnica za vodje, na kateri boste udeleženci spoznali in osvojili: komunikacijski proces; osnove, ki jih je dobro poznati za uspešno komunikacijo; ovire za uspešno komunikacijo in kako jih odstraniti; moč neverbalne komunikacije; aktivno poslušanje; pomembnost povratne informacije; vrste povratnih informacij; učinkovite načine podajanja povratnih informacij; kako korigirati vedenja zaposlenih in ohraniti dober medosebni odnos; vrste konfliktov; ravni izvora konfliktov in upravljanje s konflikti.
Pridobili boste
- kompetence za uspešno komunikacijo z zaposlenimi;
- boljše poznavanje sebe in svojih kolegov;
- kompetence za dajanje ustreznih povratnih informacij;
- kompetence za uspešno reševanje konfliktov in ohranjanje dobrih medsebojnih odnosov;
- sproščeno, odprto in spoštljivo vzdušje v timu;
- užitek dela v pozitivni delovni klimi.
Metodologija dela
- konceptualni pristop: konceptualni modeli, razlage in debate podajo osnovne koncepte situacijskega in ciljnega vodenja;
- izkustveni pristop; simulacije vedenja, študije primerov, izmenjava mnenj vodij in praksa v delovnem okolju udeležencev utrdijo konceptualno vsebino;
- vodenjska praksa: igranje vlog razvije veščine vodenja in komunikacije;
- povratne informacije: videnja predavateljev in kolegov bodo izpostavila razvite kompetence udeležencev in osvetlila področja za izboljšave.
ACTUAL I.T., informacijske tehnologije, d.o.o.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
REPRO - MS 03, družba za trgovanje s programsko opremo, d.o.o.
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas d.o.o. Po poklicu je ekonomistka, dela kot svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter kot samostojna podjetnica za poslovno in podjetniško svetovanje.
jasmina.ridzi@amitas.si
|
|