Vsi zaposleni, ki so v stikih s kupci in partnerji, potrebujejo kompetence uspešne komunikacije. Ta zajema tako navezovanje stikov, gradnjo dolgoročnih poslovnih odnosov, učinkovito dogovarjanje kot tudi uspešno reševanje konfliktnih situacij. Kompetentni v komunikaciji se počutijo sigurne in samozavestne v vseh situacijah, delujejo strokovno, sogovornika zlahka pritegnejo v dialog ter si pridobijo pozornost za podajanje svojih sporočil, kar je v prodaji življenjskega pomena.
Cilji
Cilj treninga je pridobiti kompetence za:
- navezovanje stikov s potencialnimi kupci;
- gradnjo dolgoročnih poslovnih odnosov;
- uspešno poslovno verbalno in neverbalno komunikacijo.
Opis rešitev
Skozi dvodnevni trening bomo obdelali naslednje teme: Pomembnost poznavanja samega sebe in načini samospoznavanja; Kako dojemamo sogovornika; Razumevanje delovanja komunikacije; Motnje in ovire pri komunikaciji ter načini odstranjevanja le teh; Vrste komunikacij; Uporaba verbalne in neverbalne komunikacije za učinkovito komuniciranje; Od kod izhajajo konflikti in kako jih rešujemo; Asertivno vedenje, ki teži k doseganju „zmagam-zmagaš“ situacije.
Pridobili boste
- razumevanje in poznavanje lastnih vzorcev vedenja ter korakov samospoznavanja in poznavanja drugih;
- razumevanje dinamike komunikacije;
- kompetence aktivnega poslušanja in odzivanja;
- kompetence za reševanje konfliktov;
- vpogled v trenutno raven svojih komunikacijskih veščin na osnovi povratnih informacij s strani ostalih udeležencev in trenerja;
- kompetence za učinkovito uporabo verbalnih in neverbalnih elementov komunikacije;
- prepričljivost v podajanju sporočila sogovorniku.
Metodologija dela
- dvodnevni trening;
- interaktivna predstavitev;
- delo v parih in skupinah;
- igre vlog;
- individualni trening.