Obraz podjetja je obraz zaposlenih. Zaposleni komunicirajo s kolegi, dobavitelji, partnerji, kupci, z javnostjo. Z načinom svoje komunikacije prenašajo sporočila vrednot in kulture podjetja. Le to je moč razbrati iz vsakega telefonskega pogovora, osebnega srečanja ali iz kratkega elektronskega sporočila.
V h kupcu usmerjenem podjetju morajo biti vsi zaposleni in podjetje v vseh očeh videti enako profesionalen in zaupanja vreden partner. Poslovne oblike vedenja težijo k izpopolnjevanju, tako kot teži k izpopolnjevanju tehnologija in organizacija procesov. Izpopolnjevanje je stalen izziv, vedno pa ostajajo osnovna pravila, ki jih moramo upoštevati.
Cilji
- postavitev standardov vedenja zaposlenih, katerih rezultat se bo odražal v dobri podobi podjetja.
Opis rešitev
Treniramo po naslednjih sklopih tem: Kakšno je h kupcu usmerjeno vedenje; Pravila poslovnega protokola; Kako se predstavimo; Sporočilo ste vi sami; Osebna urejenost, poslovno oblačenje; Poslovni bonton po telefonu, e-pošti, fax-u; Poslovni dopisi; Poslovne pogostitve in poslovni dogodki; Poslovna darila in zahvale; Vzdrževanje stikov; Kulturne razlike.
Pridobili boste
- zavedanje, kaj pomeni usmeritev h kupcu;
- poznavanje, kaj se od zaposlenih pričakuje, da bodo znali ustrezno ravnati ob kontaktih s strankami;
- poznavanje vrstnega reda pomembnosti in pravil poslovnega protokola;
- kompetence za profesionalen način predstavljanja samega sebe;
- kompetence poslovnega bontona po telefonu in preko pisne komunikacije.
Metodologija dela
Gre za trening, kar pomeni, da udeleženci v varnem okolju natrenirajo vedenja, ki se od njih pričakujejo.
Delo poteka kot:
- interaktivna predstavitev;
- delo v parih in skupinah;
- igranje vlog;
- individualni trening;
- delo na lastnem akcijskem načrtu, glede na individualno ugotovljena področja za izboljšave.