Prodaja po telefonu je več kot zgolj na hitro opravljen klic. Razlikuje se tudi od vseh ostalih telemarketinških aktivnosti. Pri prodaji po telefonu operiramo le z glasom, brez prednosti neverbalne komunikacije. Pri komunikaciji s ključnimi osebami, ki odločajo, je pomembno razumeti njihov način razmišljanja in jezik ter znati ponuditi rešitev v njihovem jeziku. Ključna je gradnja zaupanja in dobrih medosebnih odnosov.
Cilji
- s treningom telefonske prodaje boste udeleženci pridobili in nadgradili znanja in veščine telefonske prodaje ter izboljšali svojo uspešnost izvedbe dela na tem področju.
Opis rešitev
Trening kreiramo specifično, glede na potrebe vaših tržnikov po telefonskem poslovanju in glede na vaš prodajni program. Smisel treninga je, da udeleženci takoj vpeljete novo pridobljene kompetence v prakso, zato boste vadili na konkretnih primerih. Izdelali boste telefonski skript (potek telefonskega pogovora) za svoje obstoječe in potencialne kupce, vadili veščine telefonske prodaje ter v zadnjem delu treninga tudi v živo klicali potencialne stranke. Skupaj bomo tudi reševali izzive in težavne situacije, s katerimi se boste srečevali pri svojem delu.
Pridobili boste
Kompetence:
- kreiranja in uporabe telefonskega skripta;
- uspešnega vodenja prodajnega telefonskega pogovora;
- obvladovanja ugovorov preko telefona;
- uspešnega pridobivanja novih kupcev;
- vzdrževanja in širjenja baze kupcev.
Metodologija dela
- interaktivna predstavitev;
- delo v parih in skupinah;
- igranje vlog;
- individualni trening;
- delo na lastnem akcijskem načrtu, glede na individualno ugotovljena področja za izboljšave.