|
 |
Dober informacijski sistem je nepogrešljiva podpora učinkovitemu ravnanju z zaposlenimi in v končni fazi enakovreden gradnik uspešne organizacije, pa naj bo merilo uspešnosti profit ali zadovoljstvo vseh v družbi.
Verjetno ste se že večkrat srečali s težavami, v smislu: cena aplikacije za ravnanje z zaposlenimi, nezadostna podpora aplikaciji, ki vam jo nudijo, neživljenjskost in neprilagodljivost aplikacije dejanskim potrebam, slaba odzivnost pri spreminjanju aplikacije in še bi lahko naštevali.
Kadrovanje je dolgoročni proces, katerega spremljavo marsikateri izdelovalec programske opreme ne zagotavlja dovolj dolgo. Zaradi novih, bolj dobičkanosnih tržnih niš, se raje preusmeri k novim ciljem in izzivom, vaše težave pa ostanejo nerešene. Poleg tega velja, da je aplikacija za potrebe kadrovanja največkrat v drugem planu, v prvem pa so vedno poslovanje podjetja, proizvodnja, finance,...
Cilji
- zagotoviti informacijsko podporo za ključne procese ravnanja z zaposlenimi;
- znižati stroške za uvedbo in vzpostavitev aplikacije;
- prihranek na času vodilnih delavcev, ki je sicer porabljen za ravnanje z zaposlenimi;
- vzpostavitev enostavnega upravljanja kadrovske administracije - vsi dokumenti se namreč nahajo na enem mestu, zagotovi se sledljivost različic dokumentov (pogodbe, sklepi,...);
- boljša komunikacija glede kadrovskih zadev v podjetju.
Opis rešitev
Izdelava informacijske rešitve v okolju Windows SharePoint, ki omogoča učinkovito vodenje vseh procesov ravnanja z zaposlenimi v podjetju. Rešitev obsega: vzpostavitev kadrovske administracije ter procesa zaposlovanja, spremljavo in izvedbo dela letnih in rednih razgovorov, osebnega in kariernega razvoja ljudi ter ocenjevanje uspešnosti izvedbe dela posameznikov. Rešitev je tudi enostavna za uporabo, cenovno ugodna in primerna tako za velika podjetja, zaradi nizkih stroškov izvedbe, kot za manjša in srednje velika podjetja, saj jim tako ni potrebno (ali če ne zmorejo) investirati v drage informacijske sisteme. Spletni portal je mogoče tudi najeti, kar izključuje naložbo v lastno informacijsko infrastrukturo.
Več informacij o spletnem portalu najdete tukaj (.pdf format).
Pridobili boste
- preglednost in sledljivost procesov ravnanja z zaposlenimi;
- povečano učinkovitost ravnanja z zaposlenimi;
- enostaven dostop preko spleta in izmenljivost potrebnih informacij med vodji, zaposlenimi in kadrovsko službo;
- možnost najema aplikacije, s katerim se izognete tveganju, ki ga v primeru, da vam rešitev ne ustreza, prinaša nakup;
- takojšen začetek uporabe portala (ni namestitve na vašem strežniku - v primeru najema);
- možnost prilagoditve portala po meri vaše organizacije z minimalnimi stroški;
- združljivost aplikacije z Microsoftovimi orodji, kot sta Windows SharePoint ter Microsoft Office, kar ne zahteva dodatnega izobraževanja uporabnikov.
Metodologija dela
- analiza procesov upravljanja s človeškimi viri v vašem podjetju;
- popravek in dopolnitev potrebnih procesov upravljanja s človeškimi viri;
- vpeljava informacijskega portala Windows SharePoint;
- izobraževanje uporabnikov;
- tehnična in uporabniška podpora.
AVTO TRIGLAV, trgovina z avtomobili in deli, d.o.o.
Franja Ridzi, direktor in svetovalec
Ustanovitelj in direktor podjetja Amitas d.o.o. Dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri je pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett-Packard in Microsoft. Pri Microsoftu je bil član skupine ključnih ljudi korporacije, ki je bila deležna posebnega razvojnega programa. Z ustanovitvijo družbe Amitas želi vse te izkušnje ponuditi slovenskim podjetjem in jim pomagati na poti k uspešnosti.
franja.ridzi@amitas.si
 |
 |