Globalne spremembe prinašajo podjetjem nove priložnosti in izzive. Vodstvo podjetij jih mora zaznati in jih pravilno vpeljati v poslovanje svojega podjetja. Novim priložnostim in izzivom je potrebno prilagoditi strategijo in poslovne procese, s katerimi dosegamo poslovne rezultate. Predno pa procese spremenimo in prilagodimo novim razmeram, jih moramo razpoznati, razumeti in vpeljati ali pa samo izboljšati obstoječe procese. Bližnjica ˝kopiraj-prilepi˝ procese iz sorodnega podjetja ne deluje dolgoročno, morebitni prihranki pri tovrstnem uvajanju procesov pa se hitro spremenijo v izgube in stanje neobvladovanja procesov ter aktivnosti. Ob vsem naštetem predstavlja svojevrsten izziv tudi določitev ključnih procesov in kazalnikov uspešnosti procesov.
>> Več o procesnem pristopu: PDF brošura
Cilji
- jasna razmejitev odgovornosti v vašem podjetju;
- določene in usklajene povezave med procesi;
- dokumentirani in formalizirani procesi;
- določeni kriteriji merjenja uspešnosti in učinkovitosti procesov.
Opis rešitev
V času, ko so podjetjem materialni in finančni viri relativno lahko dostopni, predstavljajo njihovo dejansko konkurenčno prednost zaposleni s svojim znanjem in poslovni procesi, s katerimi dosegajo svoje poslovne rezultate. Vsaka sprememba proizvoda ali storitve zahteva spremembo v procesu, zato je še kako pomembno, da podjetje svoje procese prepozna, razume in obvladuje. Na procesnem pristopu temeljijo mnoga managerska orodja, mednarodni standardi ter modeli poslovanja (ISO standardi, EFQM model odličnosti...). Bistvo tovrstnega pristopa je, da na podjetje pogledamo z vidika aktivnosti, ki se v njegovem poslovanju odvijajo, in jih povežemo v procese. Te pa v učinkovito in uspešno celoto, ki omogoča doseganje strateških ciljev podjetja.

Primer za proces izdelave rešitve
Pridobili boste
- večjo preglednost procesov;
- večjo kakovost in zanesljivost delovanja procesov;
- izboljšanje komuniciranja med udeleženci procesov in oddelki;
- izboljšanje motivacije delavcev in vodstva podjetja;
- povečanje ugleda podjetja in njegovih proizvodov/storitev;
- izboljšanje konkurenčnega položaja podjetja.
Metodologija dela
- svetovalno delo: usmerjamo vas pri prepoznavanju procesov v vašem podjetju in opredelitvi potrebnih aktivnosti za izvedbo procesa, kontrolnih točk ter kazalnikov uspešnosti. Ob tem nenehno upoštevamo začrtano smer razvoja vašega podjetja in poslovanja;
- predavanje: podamo osnovne inoformacije o procesu in procesnem pristopu;
- delavnica: na podlagi primerov iz vaše organizacije ali študije primerov predstavimo temeljne značilnosti ter prednosti in koristi, ki jih prinaša procesni pristop.